نحوه ایجاد برگه در وردپرس

شنبه 26 مرداد 1398
14:02
مدیر سایت

بعد از نصب وردپرس و راه اندازی وبسایت وردپرس، زمان آن رسیده که بتوانید سایت خود را مدیریت کنید. برای این کار لازم است با پیشخوان وردپرس و نحوه کار با آن آشنا شوید، در مقالات قبلی نوشته ها و رسانه به طور مفصل مورد بررسی قرار دادیم.در این مقاله قصد داریم به بررسی بخش برگه ها و نحوه ایجاد برگه در وردپرس بپردازیم. بخش برگه ها در وردپرس چیست؟ شاید برایتان این سوال پیش بیاید که بخش برگه ها با نوشته ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ آیا نمی توان از همان بخش نوشته ها برای ایجاد یک…بعد از نصب وردپرس و راه اندازی وبسایت وردپرس، زمان آن رسیده که بتوانید سایت خود را مدیریت کنید. برای این کار لازم است با پیشخوان وردپرس و نحوه کار با آن آشنا شوید، در مقالات قبلی نوشته ها و رسانه به طور مفصل مورد بررسی قرار دادیم.در این مقاله قصد داریم به بررسی بخش برگه ها و نحوه ایجاد برگه در وردپرس بپردازیم.

بخش برگه ها در وردپرس چیست؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که بخش برگه ها با نوشته ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ آیا نمی توان از همان بخش نوشته ها برای ایجاد یک صفحه جدید استفاده کرد؟ همانطور که می دانید صفحات وبسایت به دو صورت ایجاد می شوند: صفحات ایستا صفحات پویا صفحات ایستا، عموما برای بخشی از وبسایت استفاده می شود که نیاز به تغییرات دائم نداشته و یک بار آن ها را ایجاد می کنیم، برای مثال صفحات "تماس با ما" یا "معرفی سایت" می توانند در این دسته قرار بگیرند. این بخش امکان برچسب گذاری یا دسته بندی را در اختیار شما قرار نمی دهد. برای ایجاد این صفحات، از قسمت برگه ها استفاده می کنیم. اما صفحات پویا که بخش اعظم سایت را تشکیل می دهند، همان مطالبی هستند که به صورت منظم بر روی سایت خود قرار می دهید، از آنجا که ممکن است لازم باشد تغییراتی بر روی مطالب ایجاد شود، برای ایجاد آن ها از بخش نوشته ها استفاده می کنیم. همچنین می توانید در بخش نوشته ها از امکان برچسب گذاری و دسته بندی استفاده کنید.

نحوه ایجاد برگه جدید

در اولین قدم، وارد داشبورد وردپرس شده و از پنل مدیریتی سمت راست، گزینه برگه ها را انتخاب می کنیم. بر روی آن کلیک کرده و افزودن برگه را انتخاب می کنیم.

همانطور که مشاهده می کنید، صفحه باز شده دقیقا مشابه صفحه ویرایشگر وردپرس در بخش نوشته هاست و فقط تفاوت کمی بین این دو به چشم می خورد. در قسمت عنوان، عنوان برگه را وارد کنید، سپس متن مورد نظر خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. در نهایت ویرایش های لازم را بر روی آن انجام داده و برگه خود را ایجاد کنید.

از تفاوت های میان صفحه ویرایشگر نوشته ها و برگه ها می توان به عدم توانایی در استفاده از برچسب و دسته بندی در برگه اشاره کرد. همچنین می توانید از کدهای کوتاه یا شورت کدها برای برگه های تک صفحه ای در برگه های خود استفاده کنید. مثلا در اینجا از یک شورت کد برای بخش تماس با ما استفاده شده است و نتیجه به صورت زیر است.

منبع : مرجع طراحی سایت و سئو سایت مهندس امیر لطفی عمران
منبع مطلب : وب سایت رسمی مهندس امیر لطفی عمران
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار سئو و طراحی سایت | اخبار آپدیت گوگل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]