بخش رسانه در وردپرس

شنبه 26 مرداد 1398
13:58
مدیر سایت

در مقاله قبلی، نحوه قرار دادن مطلب بر روی سایت و افزودن نوشته را به طور مفصل مورد بررسی قرار دادیم، در این مقاله قصد داریم به بررسی بخش رسانه و چگونگی مدیریت این بخش در وردپرس بپردازیم. با ما همراه باشید. بخش رسانه در وردپرس چیست؟ زمانی که از رسانه در وردپرس صحبت می کنیم، منظور تصاویر یا فایل های صوتی و تصویری است که قصد داریم آن ها را آپلود کرده و در مقالات خود قرار دهیم. در محیط وردپرس، در قسمت پایینی نوشته ها، گزینه ای به نام رسانه وجود دارد. همچنین در محیط ویرایشگر وردپرس و…در مقاله قبلی، نحوه قرار دادن مطلب بر روی سایت و افزودن نوشته را به طور مفصل مورد بررسی قرار دادیم، در این مقاله قصد داریم به بررسی بخش رسانه و چگونگی مدیریت این بخش در وردپرس بپردازیم. با ما همراه باشید.

بخش رسانه در وردپرس چیست؟

زمانی که از رسانه در وردپرس صحبت می کنیم، منظور تصاویر یا فایل های صوتی و تصویری است که قصد داریم آن ها را آپلود کرده و در مقالات خود قرار دهیم. در محیط وردپرس، در قسمت پایینی نوشته ها، گزینه ای به نام رسانه وجود دارد. همچنین در محیط ویرایشگر وردپرس و در زیر عنوان و یا بالای ویرایگشر گزینه “افزودن پرونده چندرسانه‌ای” وجود دارد. در این قسمت شما می توانید فایل های خود را بارگزاری کنید. با کلیک بر روی این گزینه صفحه ای مانند شکل زیر باز می شود و شما می توانید فایل های صوتی، تصویری یا ویدئوهای خود را در آن آپلود کنید.

در این صفحه به چند صورت می توانید فایل های خود را آپلود کنید.

می توانید با کلیک بر روی بارگذاری پرونده، فایل ها را از روی کامپیوتر پیدا کرده و آن ها را آپلود کنید، یا می توانید فایل ها را کشیده و داخل صفحه بیندازید.

همچنین اگر فایل مورد نظر بر روی کامپیوترتان وجود ندارد، می توانید با انتخاب "گذاشتن از نشانی"، آدرس فایل را وارد کرده و آن را آپلود کنید. بعد از آپلود فایل، مشخصات آن در این قسمت مشاهده می شود. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه ویرایش تصویر، تصویر مورد نظر خود را ویرایش کنید.

همچنین می توانید نحوه قرار گرفتن آن در متن را مدیریت کنید.

همچنین در صفحه اصلی وردپرس شما، بخشی به نام رسانه وجود دارد که با انتخاب آن، می توانید تمام فایل های آپلود شده را مشاهده کرده، آن ها را ویرایش کنید، نام دلخواه خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل فایل های بیشتری در آن قسمت آپلود کنید.

منبع : مرجع طراحی سایت و سئو سایت مهندس امیر لطفی عمران
منبع مطلب : وب سایت رسمی مهندس امیر لطفی عمران
[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار سئو و طراحی سایت | اخبار آپدیت گوگل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]